Toimitus ja palautus

Palautusoikeus

Toivomme, että olet tyytyväinen tilaamasi tuotteeseen ja se tuottaa sinulle iloa pitkään. Jos kuitenkin haluat palauttaa tuotteen, tarjoamme verkkokaupastamme tilatuille tuotteille 14 päivän palautusoikeuden, poislukien personoidut tuotteet ja kosmetiikka.

Olethan varovainen käsitellessäsi ja sovittaessasi tuotetta. Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa: puhdas, ehjä, pesemätön ja käyttämätön. Palauta tuote pakattuna alkuperäiseen tuotepakkaukseen, hinta- ja riippulaput paikallaan. Emme ole velvollisia ottamaan vastaan asiakaspalautuksina ja korvaamaan tuotteita, jotka ovat vahingoittuneita tai käytettyjä. Tarkastamme tuotteet ennen maksun palautusta.

Jos toimittamamme tuotteet ovat vioittuneet tai olemme lähettäneet sinulle virheellisiä tavaroita tai väärän määrän tuotteita, otathan meihin välittömästi yhteyttä, viimeistään seitsemän (7) päivän kuluessa toimituksesta, sähköpostitse info(at)metsaskogen.fi tai puhelimitse 050 361 9860. Älä allekirjoita mitään pakkauksia, jotka ovat vahingoittuneet tai avattu, vaan reklamoi asiasta heti kuljetusyhtiölle.

Valitessasi tekstiilituotteita ostaessasi "ei palautusta" - oston saat tuotteesta -10% alennuksen. Tämän avulla pyrimme vähentämään toimituksista seuraavaa kuormitusta ympäristölle. Harkitsethan siis ostopäätöstäsi tarkkaan. Olemme mielellämme avuksi, jos haluat tietää tuotteista jotakin lisää esimerkiksi mittoihin liittyen. Mikäli "ei palautusta"- ostolla hankittu tuote olisi jollakin tavoin saapuessaan viallinen tai rikki, on se luonnollisesti mahdollista palauttaa.

Tuotteen palauttaminen

Mikäli haluat palauttaa tuotteen/tuotteita, ota yhteyttä info@metsaskogen.fi.

Palauttaminen on sinulle maksutonta. Ilmainen palautusoikeus koskee Suomen sisäisiä tilauksia. Jos haluat palauttaa Suomen ulkopuolelle tilattuja tuotteita, otathan yhteyttä info@metsaskogen.fi. Tyytyväisyytesi on meille ensiarvoisen tärkeää, ja pyydämme sinua tekemään vain harkittuja ostoksia, jotta tuotteiden edestakaisista lähetyksistä aiheutuva ympäristökuormaolisi mahdollisimman pieni.

Hyvitämme palauttamasi tuotteet maksutapasi mukaisesti mahdollisimman 1-5 arkipäivän kuluessa, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi. Jos palautat lahjakortilla ostamasi tilauksen, hyvitämme summan takaisin lahjakortille ja voit käyttää summan seuraavan tilauksen yhteydessä. Lahjakorttia ei voi muuttaa rahaksi. Jos palautat tilauksen, jonka yhteydessä olet käyttänyt alennuskoodia, koodi ei aktivoidu uudelleen.

Jos tilauksen yhteydessä on tullut kaupanpäällistuotteita, tulee myös ne palauttaa.

Palautustavat

Palautus Metsä/Skogenin myymälään, Mannerheimintie 2, Helsinki. Olemme avoinna ma–pe 11–19 ja la 11–18. Tarkistathan ajantasaiset aukiolotiedot verkkosivuiltamme.

Palautus postin toimipisteeseen. Vie paketti tiskille ja säilytä kuitti palautuksen käsittelyn loppuun asti.

Palautus Smartpost-automaattiin. Vie paketti automaatille ja noudata automaatin ohjeita. Käytä palauttaessasi samaa koodia jolla lunastit paketin.

Muista aina säilyttää kuitti palautuksesta, kunnes palautuslähetys on saapunut meille. Mikäli palautettu tuote katoaa matkalla, eikä kuittia ole, on vastuu lähettäjällä. Tällöin Metsä/Skogen ei ole vastuullinen korvaamaan kadonnutta palautuslähetystä. Kuitti todistaa, että olet luovuttanut lähetyksen kuljetettavaksi.

Vaihto-oikeus

Mikäli haluat uuden tuotteen (eri koon tms) tilaamasi tilalle, palauta tilaamasi tuote normaalisti. Tee uusi tilaus normaalisti verkkokaupassamme. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja se tulee palauttaa alkuperäispakkauksessaan. Hyvitämme palauttamasi tuotteen hinnan sinulle, kun olemme käsitelleet palautuksesi. Uusi tilaus maksetaan normaalisti verkkokauppatilauksen yhteydessä.